ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhanger ek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhanger
ek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhangerek-aanhanger

ادامه مطلب

مجمع الجزایر گالاپاگوس

گالاپاگوس مجمع الجزایر آتشفشانی در ۹۷۲ کیلومتری اکوادور در اقیانوس آرام است. گالاپاگوس با جمعیت حدود ۴۰٬۰۰۰ نفری خود یکی از استان‌های اکوادور به شمار می‌آید. زبان اصلی مردمان ساکن در این جزیره‌ها اسپانیایی است. شهرت این جزیره‌ها در وجود شمار زیادی از گونه‌های نایاب جانوری و نیز مسافرت چارلز داروین به آن‌ها و نقش مطالعات وی در این جزیره‌ها در ارایه نظریه تکامل است. این جزیره‌ها به عنوان یکی از میراث جهانی توسط سازمان یونسکو انتخاب شده‌اند.

آسمانخراش استیلی نیویورک

برج «گری» نیویورک بلندترین آسمانخراش مسکونی در قاره آمریکا
آسمان خراش مسکونی جديد نيويورک که با ارتفاع ۲۶۴ متر بلندترين برج مسکونی در قاره آمريکا بشمار ميرود، سبک و جلوه تازه ای به جنوب «منهتن» مرکز شهر نيويورک بخشيده است.

ادامه مطلب

 
 
 افراد شجاع و نترس همه جا هستند، حتی در میان کوه های مرتفع نروژ،مکانی که انسان به سختی بر ان قدم می نهد.
 
 این عکس توسط عکاسی بریتانیایی گرفته شده است که پس از 5 ساعت پیاده روی برای عکاسی از چشم انداز گسترده از Fjords نروژ پیاده روی و کوهپیمایی کرد تا سرانجام خود را به این مکان رسانید.
 
 اما در کمال تعجب مردی تنها را در دوردستها مشاهده کرد که بر لبه صخره ای ایستاده و در حال تماشای منظره پائین است.این عکاس می گوید، ارتفاع مکانی که مرد ایستاده بود بیش از 3000 متر بود ولی او بی پروا در حال نظاره منطقه زیر پایش بود.
 
براستی که دیدن چنین صحنه بی نظیری از نقاشی خداوند، هوش را از سر می پراند.