زیباترین و خاصی ترین جاده های جهان

جاده اقیانوسی در نروژ
یکی از زیباترین و خاصی ترین جاده های جهان در کشور نروژ واقع شده است و در واقع مسیر میان یک جزیره و خشکی اصلی است. این جاده در طول مسیر از جزایر کوچکتری عبور می کند و افرادی که از آن برای سفر کردن استفاده می کنند می توانند از وجود دریای تمیز در دو طرف این جاده لذت ببرند.

زیباترین جاده های جهان,گردشگری,تور گردشگری

ادامه مطلب

مالزی کشوری با منظره های زیبا و دیدنی


مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است و به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم شده که بخشی از آن در شبه جزیره اصلی و بخش دیگر در شمال غربی جزیره بورنئو واقع شده است. بخش غربی مالزی هم مرز با تایلند است و از طریق یک پل و یک گذرگاه جاده ای به سنگاپور و خط ساحلی مشترک در جنوب دریای چین و تنگه مالاکا متصل است و بخش شرقی مالزی هم مرز با اندونزی و جزیره بورنئو است.


مالزی مخلوطی از یک کشور مدرن و یک جامعه در حال توسعه است و با سرمایه گذاری زیادی که دولت این کشور در بخش تکنولوژی کرده، مالزی تبدیل به یکی از ثروتمندترین کشورها در جنوب آسیای شرقی تبدیل شده است. 

 

مالزی,کشور مالزی,دیدنیهای مالزی

 

ادامه مطلب

غاری تماشایی در لبنان

شاید پیش از این و در طبیعت‌گردی‌های خود، آبشارهای دیدنی متعددی را معرفی کرده باشیم. آبشارهایی که تعدادی مخفی در دل کوه‌ها بوده، بعضی الهام بخش و دیدنی و البته گروهی نیز از مسیرهای پیاده روی تماشایی برخوردار بودند. اما آبشار مطلب امروز ما هر سه مورد را همزمان داراست. برای آشنایی بیشتر با این پدیده‌ی طبیعی جذاب، در این بازدید نیز ما را همراهی کنید.

غاری تماشایی در لبنان, پدیده‌ی طبیعی جذاب

ادامه مطلب