ماسوله، بهشت شمعدانی‌ها

روستای ماسوله در بخش سردارجنگل، جنوب شهرستان و شهر فومن قرارگرفته و از توابع استان گیلان است. روستای پله‌کانی بسیار زیبائیست در دل جنگل‌های استان گیلان. در این دهکده سقف خانه‌ها، حیاط خانه‌های طبقه بالاتر است. این روستا بیش از 5-6 طبقه مسکونی دارد و بازار ده هم بخشی از 3 طبقه را به خود اختصاص داده است.
برای دسترسی به این دهکده چند راه وجود دارد.

 ماسوله، بهشت شمعدانی‌ها

ادامه مطلب

آشنایی با کرایست‌چرچ،شهر باغ ها

کرایست‌چرچ نیوزلند,گردشگری,تور گردشگری

ادامه مطلب

وانواتو، حیات وحش فوق العاده

عکس های وانواتو,تصاویر جزیره وانواتو

 کشور جزیره ای وانواتو

وانواتو یکی از آن مقاصد مشهور است که علاقه مندان به مناطق گرمسیری و طبیعت دست نخورده آن را دوست دارند. وانوواتو در ابتدا سکونت گاه مردم ملانزی بود و اروپایی‌ها در قرن ۱۸ میلادی به آنجا رفتند.

ادامه مطلب

کلیسای درختی



کلیسای درختی,کلیسای درختی در ایتالیا,کلیساهای عجیب و غریب

کلیسای درختی در ایتالیا


«کلیسای درختی» یا «کتدراله وِجیتاله» ساخته طراح ایتالیایی «جولیانو مائوری» بی شک تحت تأثیرگذارترین اثر معماری طبیعی بر روی زمین است. این کلیسای درختی بر روی دامنه کوه «آرِنا» در حومه «بِرگامو» در شمال ایتالیا قرار گرفته است و ساختار آن مانند قفسی از تیرک‌های چوبی است که طوری قرار گرفته‌اند تا ستون‌های داخلی یک کلیسا را بسازند.

 

کلیسای درختی,کلیسای درختی در ایتالیا,کلیساهای عجیب و غریب

ادامه مطلب

پارک بسیار زیبا و تعجب برانگیز در اسپانیا 

این پارک طبیعی اعجاب بر انگیز یک منطقه حفاظت شده به وسعت بیست هزار هکتارمی باشد  که واقع  در شمال اسپانیا می باشد و در  اطراف کوهی به همین نام واقع شده است. اطراف این پارک توسط شهرهای زیادی از جمله بیلبائو احاطه شده است و این پارک در اصل برای شهروندان خسته، حکم فضا و جایی برای تجدید قوا و رسیدن مجدد به آرامش را دارد. به ویژه مکان گردشگری مناسبی برای آن دسته از افراد است که می خواهند مدتی شهر را ترک کرده و به دامن طبیعت پناه ببرند.در قلب این پارک کوهی واقع شده که ارتفاع قله آن ۱۴۸۲ متر است و برای صعود از آن نیازی به هیچ گونه تجهیزات خاص نیست. به علاوه این پارک طبیعی دارای آبشار، مسیرهای پیاده‌روی، پوشش جنگلی انبوه و چشم اندازهای دل‌انگیز است، همچنین زیستگاه گونه‌های متعدد جانوری است.

پارک بسیار زیبا و اعجاب انگیز در اسپانیا,اسپانیا,جاذبه های گردشگری اسپانیا

 

 

ادامه مطلب

کلیسای زیبای ناجی سن پترزبورگ ،روسیه

سنت پترزبورگ از قدیم ایام یکی از مهمترین شهر های روسیهی بوده است. این شهر که زمانی پایتخت زمستانی تزار ها بوده یکی از شهرهای مهم روسیه که ساختمان های بزرگ و با شکوهی دارد. این شهر که در دوران پس از انقلاب اکتبر به احترام رهبر انقلاب لنینگراد خوانده می شد، بعد از فروپاشی شوروی دوباره سن پترزبورگ نام گرفت. یکی از جاذبه های زیبای این شهر ساختمان ها و معماری های چشم نواز کلیساهای بزرگ این شهر است. یکی از این کلیسا های معروف سن پترزبورگ کلیسای ناج است.

کلیسا, کلیسای سنت پترزبورگ, کلیسای ناجی سن پترزبورگ

ادامه مطلب

 

                       آبشار رامونا (Ramona)، اورگِن (Oregon)، ایالات متحده
این آبشار در طبیعت بکر و دست نخورده‌ی قله‌ی هود واقع شده، قله‌ای که به دلیل افسانه‌های مربوط به نامگذاری‌ش به شهرت رسیده و در ارتفاعات پورتلند قرار گرفته است. این آبشار خود پدیده‌ای جالب و تماشایی است. آبشار رامونا در بخش فوقانی رودخانه سندی و در غرب قله هود و در میان جنگلی در ارتفاعات 3.560 پایی قرار گرفته است.

 

آبشار رامونا,تصاویر آبشار رامونا,عکس های آبشار رامونا

ادامه مطلب

قرقیزستان؛ کانادایی در آسیای مرکزی

قرقیزستان از جمهوری های استقلال یافته شوروی سابق است. این منطقه به دلیل زیبایی خاص طبیعت اش این روز ها به کانادایی در وسط آسیای مرکزی مشهور شده است. طبیعت این منطقه بسیرا چشم نواز و در نوع خود بی نظیر است. هر بیننده ای می تواند ساعت ها و روز ها در دامن طبیعت بکر آن وقت بگذراند و از آن لذت ببرد. آرامش و بکر بودن این منطقه تا جایی است که همگان ان را با کانادایی قدیم مقایسه می کنند. کانادایی که هنوز صنعتی نشده است، هنوز شلوغ نشده است.

قرقیزستان,مکانهای تفریحی قرقیزستان,گردشگری

ادامه مطلب