هتلي پنج ستاره با 330 سوئيت فوق العاده كه منظره اي رو به سوي آبشار دارد.
در نزديكي چانگشا (واقع در چين) قرار است هتلي تفريحي تأسيس شود در اين پروژه براي تأمين نيازهاي ضروري از انرژي با دو خورشيد نيز استفاده خواهد شد.
 
معبر شيب دار كنار صخره به شما فرصت لذت بردن و پياده روي در طبيعت را خواهد داد.
 

استان مازنداران
استان مازنداران با دیدنی‌های بسیار یکی از مکان‌هایی است که در هر تعطیلات ایرانیان را به سوی خود جذب می‌کند. در این تصاویر تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این استان به تصویر کشیده شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

جواهرده منطقه‌ای تاریخی با جنگل‌های سرسبز است که نیمی از سال پوشیده از برف و در فصل تابستان
از هوای بسیار مطبوع برخوردار است. این منطقه از سه جهت در محاصره کوه قرار دارد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر با ۶۰۰ متر مربع زیربنا در میان باغی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع واقع شده است.
در محوطه بیرونی کاخ تا دریا باغ بزرگی از گونه‌های گیاهی متفاوت و نایاب خارجی و گل‌های زینتی احداث شده است.

ادامه مطلب

  عــجیب و ترسناک ترین اماکن زیرزمینی دنیا

همیشه همه عجایب روی زمین نیستند و نمی توان آنها را به راحتی و بدون زحمت دید! گاهی باید برای دیدن عجایب و ماجراجویی سر از اعماق زمین درآورید.در بعضی از نقاط دنیا اماکن زیر زمینی وجود دارند که تعجب و حتی وحشت اولین واکنش هاییست که نسبت به دیدن آنها نشان می دهید.


این گزارش به معرفی 10 مکان زیرزمینی می پردازد که با دیدن آنها حتما هم شگفت زده می شوید و هم در مواردی برایتان وحشتناک است.

 


1. قبرستان زیرزمینی پاریس، فرانسه

S A L I  J O O N

 جمعیت زیاد مناطق مرکزی پاریس در قرن هجدهم، مقامات دولتی را بر آن داشت تا قناتی به عنوان گورستان دسته جمعی بنا کنند. در طول یک دوره 18 ماهه، استخوان ها و اجساد مردگان به محل استراحت ابدی شان در زیر زمین انتقال می یافت.
در این محل که به "امپراطوری مرگ" شهرت دارد، میلیون ها استخوان وجود دارد و دیدن بخشی از آن نیز برای عموم آزاد است.

 

z

ادامه مطلب


در این متن قصد داریم۱۰ کلیسای زیبا و برتر سراسر جهان را به شما معرفی کنیم…

  کلیسا,زيباترين كليساهاي جهان,کلیسای جامع سنت بازیل

۱- کلیسای جامع سنت بازیل در مسکو، روسیه

ادامه مطلب

معبد پورا براتان، بالی

معبد پورا براتان,مکانهای تاریخی جهان,گردشگری

پورا براتان (Pura Bratan) معبدی عظیم واقع در بالی در اندونزی می باشد که در کناره ی دریاچه ی براتان در کوهستانی در مجاورت Bedugul مستقر شده است. چنین معابدی که آب فراوانی در اطراف خود دارند، وظیفه ی آب رسانی به مناطق کم آب اطراف را بر عهده دارند.

ادامه مطلب

قصر ابن وردان

قصر ابن وردان,قصر ابن وردان در صحرای سوریه,کاخ ابن وردان

قصر ابن وردان
قصر ابن وردان (به انگلیسی: Qasr ibn Wardan) یک مجموعه نظامی متعلق به قرن ششم میلادی است که در صحرای سوریه، و در فاصله ی ۶۰ کیلومتری شمال شهر حمراء در سوریه قرار دارد.

ادامه مطلب

ماچو پیچو، شهر گمشدهٔ اینکاها

ماچو پیچو,شهر گمشدهٔ اینکاها,مکانهای تاریخی جهان

ماچو پیچو (به اسپانیایی Machu Picchu) به معنی قلهٔ قدیمی، یک محوطه باستانی به جا مانده از آثار دورهٔ اینکاها می‌باشد که در ارتفاع ۲٬۴۳۰ متری از سطح دریا در دامنهٔ کوه در بالای درهٔ اوروباما در کشور پرو و در ۷۰ کیلومتری شمال کوسکو قرار گرفته‌است. اغلب اوقات از آن به‌عنوان «شهر گمشدهٔ اینکاها» یاد می‌شود. ماچو پیچو احتمالأ شناخته شده‌ترین نماد امپراتوری اینکاها می‌باشد.

ادامه مطلب

کاخ سلطنتی کیوتو ژاپن + تصاویر

کاخ سلطنتی کیوتو ژاپن,کاخ سلطنتی توکیو,قصر سلطنتی کیوتو ژاپن

کاخ سلطنتی کیوتو ژاپن + تصاویر
کاخ سلطنتی کیوتو ژاپن (Kyoto Imperial Palace)، مجموع کاخ سلطنتی ژاپن است، هر چند که امپراتور ژاپن در کشور اقامت نمی کرد، بعدها امپراتور در کاخ سلطنتی توکیو از سال  1869  اقامت گزید و سپس در سال 1877 دستور به مرمت  و حفاظت از کاخ سلطنتی کیوتو را صادر کرد.

 

ادامه مطلب

ساختمان زیبای رزیدنتس وورتسبورگ

رزیدنتس وورتسبورگ,ساختمان رزیدنتس وورتسبورگ در آلمان,معماری باروک

ساختمان زیبای رزیدنتس وورتسبورگ
رزیدنتس وورتسبورگ (به آلمانی: Wüurger Residenz)‏ ساختمانی با معماری باروک است که در مرکز شهر وورتسبورگ قرار دارد.ساخت این بنا در سال ۱۷۱۹ و در سال ۱۷۴۴ به صورت کامل پایان یافت. تزئینات داخلی بنا در سال ۱۷۸۱ تمام شد.

ادامه مطلب

چاه خارق العاده چاند بائوری

 

چاه چاند بائوری,گردشگری,تور گردشگری

این چاه که در قرن دهم میلادی در روستای Abhaneri در استان Rajasthan از هندوستان ساخته شده، راه حلی ویژه برای مقابله با مشکل کم آبی در آن زمان بوده است. از آنجا که این منطقه در آن زمان شرایط آب و هوایی بسیار سختی داشته، مردم مجبور بودند چاه هایی بسیار عمیق در زمین حفر کنند و به آب برسند.

ادامه مطلب

رودخانه اي در زير آب
در مكزيك ،سينوت آنجلينا محلي بسيار عجيب و بي نظير براي غواصان محسوب ميشود. اين منطقه يك غار است كه با آب پر شده است و نكته جالب آن اين است كه رودخانه اي در داخل آب و در سطح زيرين آن جريان دارد. اين رودخانه زير آب چهره اي عجيب به اين بخش داده كه فقط با غواصي و ديدن آن مي توان آن را درك كرد. 

جريان داخلي اين رودخانه زير آبي ، لايه اي از سولفات هيدروژن است كه بدليل تفاوت جرم حجمي از آب جدا شده و در لايه اي پايين تر قرار گرفته است و اين حس به انسان دست ميدهد كه انگار رودخانه اي در داخل آب در جريان است.

 

تصاويري از اين پديده جالب وعجيب

 

رودخانه اي در زير آب,دیدنیهای مكزيك,مکانهای گردشگری مكزيك

ادامه مطلب

مسجد نور در آستانه قزاقستان
مسجد نور آستانه (Nur Astana Mosque)، مسجدی در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان است ،که  بزرگترین مسجد قزاقستان و بزرگترین مسجد در آسیای مرکزی محسوب می شود.

ارتفاع 40 متری آن نمادی است از سن حضرت محمد (ص) و ارتفاع 43 متری منارهای آن نمادی است از  سن آن حضرت هنگام وفات. این مسجد عظیم در حاشیه رودخانه و در بخش غربی  شهر آستانه قرار دارد.
ساخت و ساز این بنا برای اولین بار در ماه مارس سال 2005 آغاز شد و در سال 2008 گشوده شد. در واقع این مسجد هدیه ای بود از طرف  نورسلطان نظربایف و امیر قطر ، حمد بن خلیفه به رئیس جمهور قزاقستان به پاس همکاری های سه کشور.

مسجد نور آستانه ظرفیت پنج هزار  نمازگزار در داخل مسجد، و دو هزار نفر در خارج از مسجد را دار می باشد. در این سازه از شیشه های مشبک ، بتون ، گرانیت استفاده شده است.

تصاویری از مسجد نور در قزاقستان

مسجد نور آستانه,مسجد نور در قزاقستان,عکس های مسجد نور در قزاقستان

ادامه مطلب

امامزاده جعفر(ع) شهر پیشوا

امامزاده جعفر(ع),امامزاده جعفر(ع) شهر پیشوا,بقعه امامزاده جعفر (ع)  در شهر پیشوا

امامزاده جعفر(ع) شهر پیشوا
عالم دانشمند و زاهد ، حضرت امامزاده جعفر(ع) که صحن و سرای زیبا و مطهرش هر روزه در شهر پیشوا منزلگه هزاران عاشق دلسوخته به خاندان عصمت وطهارت است، بنا بر نوشته کتب انساب یکی از فرزندان بلافصل حضرت امام موسی کاظم (ع)است.

ادامه مطلب

آشنایی با بقعه اما‌مزاده معصوم (ع)

امامزاده معصوم(ع),زیارتگاه امامزاده معصوم(ع),بقعه اما‌مزاده معصوم (ع)

 آشنایی با بقعه اما‌مزاده معصوم (ع)
زیارتگاه امامزاده معصوم که مرقد یکی از مشهورترین امام‌زادگان ایران است در تهران، خیابان قزوین بین گمرگ و سه راه آذری در محل پل امامزاده معصوم واقع است.

صاحب این مرقد که نزد مردم از ارج و قرب بالایی برخوردار است، معصوم فرزند عبدالله و از نواده‌های امام محمد باقر(ع‌) است که در سال ۲۰۳ قمری، همراه حضرت امام‌رضا(ع‌) و ۴۳۰ نفر دیگر، به دستور هارون از بغداد اخراج و وارد ایران شدند.
حضرت معصومه‌، امامزاده معصوم‌، حضرت شاه چراغ‌، آقا علی عباس و بسیاری از همراهان بر اثر توطئه‌ای به دست عمال حکومت وقت کشته شدند.

ادامه مطلب

تورنگ تپه قدیمی‌ترین تپه ایران

تورنگ تپه قدیمی‌ترین تپه ایران

 تورنگ تپه قدیمی‌ترین تپه ایران

در 17 کیلومتری شمال شرقی گرگان مجموعه ای از چند تپه با برجستگی نزدیک به همدیگر قرار دارد که به آنها تورنگ تپه می گویند. تپه ای تاریخی که از جنوب شرقی دریای خزر، 60 کیلومتر فاصله دارد و به آن تورنگ تپه می گویند.

ادامه مطلب

دیوار گرگان سومین دیوار تاریخی جهان

دیوار گرگان,آشنایی با دیوار گرگان

دیوار بزرگ گرگان یا دیوار سرخ که در متون قدیمی با نام مار سرخ نیز نامیده‌ شده‌است دیواری تاریخی است که از کنار دریای خزر در ناحیه گمیشان آغاز شده و تا کوه‌های گلیداغ در شمال شرق کلاله ادامه می‌یافته‌است. هم‌اکنون تقریبا تمام این دیوار از میان رفته‌است و تنها بخش‌های کوچکی از آن که در زیر خاک مدفون مانده، باقی است. دیوار تاریخی گرگان پس از دیوار چین(به طول شش هزار کیلومتر)، بزرگترین دیوار دفاعی جهان است.  این دیوار عظیم تاریخی که ۲۰۰ کیلومتر طول دارد در ۲۹ تیرماه سال ۱۳۷۸ به ثبت ملی رسیده‌است.

ادامه مطلب

سفر به خنک‌ترین بندر کشور

  خنک‌ترین بندر کشور,بندر چابهار

همه ساله با وزیدن گرفتن بادهای موسمی با نام «مونسون» تعداد زیادی از مسافران و گردشگران که از پیشروی جبهه هوای گرم تابستانی در کشور به تنگ آمده اند همراه با این بادها به چابهار سفر می کنند.

ادامه مطلب

موزه میراث روستایی گیلان

میراث روستایی گیلان,مکانهای تفریحی گیلان

موزه میراث روستایی گیلان در زمینی به مساحت حدود 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت– تهران قرار دارد. این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی، از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است.

ادامه مطلب

موزه میراث روستایی گیلان

میراث روستایی گیلان,مکانهای تفریحی گیلان

موزه میراث روستایی گیلان در زمینی به مساحت حدود 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت– تهران قرار دارد. این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی، از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است.

ادامه مطلب

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس

1. لاک لمان، فرانسه / دریاچه ژنو، سوئیس
Lac Léman, France/Lake Geneva, Switzerland
این دریاچه از سمت فرانسه لاک لمان و از سمت سوئیس به نام دریاچه ژنو شناخته می شود. از هر دو طرف این دریاچه مناظر دوست داشتنی و زیبایی دارد. در پشت آن کوه های پوشیده از برف و در جلوی آن تاکستان زیبایی قرار دارند و تاکستان معروف لاوکس که در سایت جهانی یونسکو ثبت شده است نیز در آن قرار دارد. هنگامی که با قایق داخل دریاچه می روید مناظر فوق العاده زیبایی اطراف شما وجود دارند که جان می دهند برای عکس گرفتن.

  دریاچه های زیبای دنیا,زیباترن دریاچه های دنیا

ادامه مطلب

زیبا ترین جاذبه های گردشگری اتریش

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد. اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود. در اینجا به چند مکان زیبا و جالب اشاره می کنیم که گردشگران می توانند آنها را در فهرست خود یادداشت کنند:

مناظر اتریش

ادامه مطلب

 
                                                                 گردنه الماس گیلان

گردنه زیبای الماس واقع در محور اسالم به خلخال یکی از زیباترین محورهای ارتباطی استان گیلان به اردبیل است . دو طرف جاده مملو از درختان جوان و تنومند است. دامنه های سرسبز و گله های سفید گوسفندی که در دوردستها حرکت میکنند؛ چشم انداز ییلاق و کلبه های چوبی روستاییان و درختان بلند و انبوه که سایه شان جاده کوهستانی را گاهی تاریک میکند؛ اینها از تابلوهای زیبای این مسیر هستند.  

گردنه الماس گیلان

گردنه الماس گیلان

 

ادامه مطلب

دشت هویج یکی از زیباترین جاذبه‌های روستای افجه

 دشت هویج یکی از زیباترین جاذبه‌های روستای افجه است که در ارتفاع ۲ هزار و ۴۰۰ متری از سطح دریا و در بالادست مرکز روستا، ناحیه گلندوک و لواسان قرار دارد. روایت‌های تاریخی مختلف حکایت از آن دارند که در روزگار گذشته بخش وسیعی از زمین‌های این دشت به کاشت هویج اختصاص داشته اما امروز اثری از این مزارع به چشم نمی‌خورد.

  اگرچه کشاورزان محلی محصولات زیادی دردل این مزارع کاشته‌اند. مثل سایر روستاهای لواسان بیش از بقیه خودنمایی می‌کنند. برای رسیدن به دشت هویج ۲ مسیر پیش روی ما قرار دارد؛ اولی یک جاده آسفالته ۵ کیلومتری است که با عبور از جاده لشگرک ما را به لواسان و درنهایت افجه و دشت هویج می‌رساند.

 راه دوم نیز ۸ کیلومتر مسافت دارد و به طرف شمال شرقی می‌رود. به دلیل کوهستانی بودن جاده رسیدن به دشت هویج در تابستان حدود یک ساعت و نیم و در زمستان به بیش از ۲ ساعت زمان نیاز دارد که ممکن است در فصل سرما گردشگران را با دردسرهایی روبرو کند. اغلب مسافرانی که به دشت هویج سفر می‌کنند گشتی در مزارع و باغ‌های آن زده و چند ساعتی را با طبیعت بکر این منطقه سپری می‌کنند.

 

دشت هویج, جاذبه‌های روستای افجه

ادامه مطلب