کـشف یـک غار بـا خصوصیات یـک جهان کـامل

در استان چونگ کیونگ چین، گروهی از غارنوردان حرفه ای غار گسترده ای را کشف کرده اند که دارای ویژگی های آب وهوایی است که غارهای دیگر دنیا آنرا ندارند. این غار که آنرا استروژن وانگ دونگ می نامند با داشتن وسعتی برابر 51000 متر مربع، از سیستم آب و هوایی شگفت انگیزی بهره می برد بطوریکه ابر و مه قادر به تشکیل در آن هستند. تماشای صحنه های دیدنی این غار زیبا را از دست ندهید.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب

زلال‌ترین دریاچه جهان

 لقب زلال ترین دریاچه دنیا را به آن داده اند. دریاچه ای که در جزیره ساوت نیوزیلند قرار دارد و نام واقعی اش دریاچه آبی یا دریاچه بلو است. جایی که آب شبیه یک کریستال قیمتی می درخشد و تمام جزئیات کف دریاچه را به شما نشان می دهد!

 همین اول کار تکلیف را روشن کنیم! این دریاچه فقط برای تماشا کردن است. شنا و شیرجه در این دریاچه ممنوع است و همین باعث شده گردشگرانی که به جزیره ساوت نیوزلند سفر می کنند، حسرت به دل از این دریاچه بازگردند.

  زلال‌ترین دریاچه جهان,زیباترین دریاچه جهان,بزرگترین دریاچه جهان

 با این حال «کلاوس تیمان» عکاس طبیعت این شانس را پیدا کرد که با سفر به این نیوزیلند، از اعماق دریاچه بلو (Blue Lake) عکسبرداری کند. تجربه ای که او منحصر به فرد می داند و می گوید سفر به دریاچه بلو یک تجربه بصری فوق‌العاده بود: هرگز آبی تا این حد زلال و شفاف ندیده بودم!

ادامه مطلب

جاده نفس گیر اقیانوس اطلس، نروژ

 

جاده اطلس نروژ,گردشگری

جاده اقیانوس اطلس (Atlantic Ocean Road) یکی از وهم انگیزترین و هیجان انگیزترین موارد احداث جاده در قرن حاضر به شمار می رود.

ادامه مطلب